Veel gestelde vragen
Veel Gestelde Vragen
We zijn blij dat u contact met ons wilt opnemen! Heeft u een vraag over uw pakket? Lees eerst onze veelgestelde vragen hieronder, deze bevatten de meest gestelde vragen. Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? U kunt ons altijd onderaan deze pagina contacteren.
Waar is mijn pakket?
Na het plaatsen van uw bestelling duurt het gemiddeld 1-3 werkdagen om uw bestelling te verwerken en 4-9 werkdagen voor de levering in het Nederland en België. Als deze tijdslijnen overschreden worden, neem dan contact op met onze klantenservice.
Waar kan ik mijn Track & Trace-code vinden?
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u automatisch een Track & Trace-code. Controleer ook uw spamfolder, soms eindigen onze e-mails daar. Houd er rekening mee dat er een vertraging kan zijn voordat uw Track & Trace-link actief wordt.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
U kunt uw bestelling volgen met het Track & Trace-nummer dat u per e-mail heeft ontvangen. Voer de Track & Trace-code in op onze speciale pagina om de status van uw levering te zien.
Ik ben niet tevreden met mijn pakket
Raadpleeg onze pagina Retourbeleid om uw pakket te retourneren.
Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden, kunt u altijd contact met ons opnemen:
Bedrijfsnaam: Y.og E-commerce - Elegisse
Adres: Dwarseind 16, 5685 DC, Best, Noord-Brabant
E-mail: info@elegisse.nl
Telefoon:+31 657644882
Kvk nummer: 93711042
Maandag t/m vrijdag: 09:00 tot 18:00
We doen ons best om je e-mail binnen 48 uur te beantwoorden.
(GMT+01:00) Midden-Europese standaardtijd Amsterdam